Extranet

IDB Groep

 

Contact

Klantverhalen

ServiceCenter

Support en ondersteuning

Met een onderhoudscontract kunt u - binnen kantooruren - terug vallen op het ServiceCenter van IDB Groep. Dat is veel waard omdat uitval van systemen en software u mogelijk kostbare productieve uren kan kosten. Iedere melding wordt ingeboekt en zo mogelijk direct door onze helpdeskmedewerkers zelf opgelost. Complexere vraagstukken komen bij een intern specialist terecht die deze oplost. Communicatie over de oplossing en afmelding van de hulpvraag gebeurt vanuit het ServiceCenter, onder andere via ons extranet.

 

Extranet

Als opdrachtgever van IDB Groep kunt u beveiligd inloggen op ons extranet. In een gepersonaliseerde omgeving staat specifieke informatie over de bedrijfsaccount bij IDB Groep zoals geïnstalleerde programma's en namen van contactpersonen. Op het extranet staan ook de laatste releasenotes. Van nieuwe versies van softwareprogramma's is te controleren of deze al door ons zijn geïnstalleerd of ze zijn hier als downloads beschikbaar. Daarnaast is de status van lopende bestellingen te volgen en van afgehandelde orders in te zien. Ook kunt vanuit het extranet een helpdeskmelding versturen en volgen.

 

Beheer op afstand

Als zich een probleem voordoet op één van uw werkplekken, is het handig dat ons ServiceCenter met u mee kan kijken. Hierdoor is sneller een oplossing te realiseren en dat is prettig voor de gebruiker. Dit beheer op afstand van uw servers kan het ServiceCenter vanuit onze locatie in Woerden.

 

 

 

 

IDB Groep

Vijzelmolenlaan 2

3447 GX Woerden

Nederland

 

T: +31 348 465500

W: www.idbgroep.nl

E: info@idbgroep.nl

Copyright © IDB Groep

Disclaimer | Privacy en Cookie statement